Köpvillkor
EJ UTHÄMTADE PAKET
Kunden får ett meddelande via e-post eller sms om att paketet har anlänt till uthämtningsstället. Paket som inte hämtas ut kommer att returneras till avsändaren som ej uthämtade. Du som kund kommer då att debiteras för fraktkostnader, returfrakt samt administrativ kostnad.
IMMATERIELLA RÄTTIGHETER
Allt innehåll på denna webbplats, inklusive men inte begränsat till text, bilder, logotyper, design, grafik, fotografier, filmer och programvara, tillhör HYLTARP HORSES AB eller dess innehållsleverantör samt skyddas av tillämplig upphovsrätt, varumärke och andra immateriella lagar.
Du får inte kopiera, reproducera, modifiera, åter publicera eller distribuera något innehåll utan uttryckligt skriftligt medgivande från HYLTARP HORSES AB.
KÖP
Om du önskar köpa en produkt genom vår webbplats kan du komma att bli tillfrågad att lämna viss information som är relevant till ditt köp.
Du som kund ansvarar för att denna information är korrekt, fullständig och aktuell.
Vi behandlar dina personuppgifter för att kunna hantera och leverera din beställning samt för att kunna ge dig information om din leverans och/eller eventuella returer och reklamationer.
FRAKT & LEVERANS
Vi erbjuder fri frakt för ordrar över 750 SEK. Leveranstiden är vanligtvis 2-3 dagar från leveransdatumet.
RETURER
Du som kund har alltid 30 dagars öppet köp från det att du tagit emot din order från oss. Produkten/produkterna måste vara oanvänd(a), i samma skick som vid leverans, ligga i sin originalförpackning och vara intakt med lappar.
När du som kund gör en retur debiterar vi dig 49 SEK. Detta belopp dras av i samband med återbetalningen och är oberoende av fraktsätt.
Maila info@hyltarp.se och ange ditt ordernummer samt vilken/vilka artiklar du vill returnera.
Återbetalning av de returnerade produkterna sker efter att vi mottagit och kontrollerat produkterna.
FEL VID LEVERANS ELLER TRANSPORTSKADOR
Om det uppstår problem med din leverans, tex om du får en felaktig, skadad produkt eller fel kvantitet, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart på info@hyltarp.se
Om du upptäcker synliga skador på paketet vid leverans, vänligen rapportera detta direkt till DHL vid tidpunkten för mottagandet. För eventuella dolda skador som kan ha uppstått under transporten, rapportera dem till ovan aktuella bolag så snart de upptäcks.